Naše společnost Forez implementovala novou aplikaci, která pomáhá s chytrými nákupy materiálu. Dodal ji osvědčený partner, společnost BERGHOF SYSTEMS. Nově nastavená funkčnost „Synchronizace nákupu“ umí efektivně vypočítat, kdy, kam a jaký materiál dodat pro výrobu, jaký materiál chybí a jaký přebývá.
„Pro pořízení aplikace jsme se rozhodli hlavně proto, že naše interní informační systémy jsou zatím roztříštěné. Nově tak nyní máme sofistikovaný nástroj, který efektivně skloubí kompletní informace o materiálu ve výrobě a vypočte, kde bude jaký materiál zapotřebí,“ vysvětlil ředitel závodu Josef Šimko.
„Aplikace Synchronizace nákupu, patřící do komplexního řešení BERGHOF Adaptive, nejprve agreguje data z jednotlivých informačních systémů. Na základě termínů odvolávek, potažmo objednávek, a struktury výrobků pak virtuálně naplánuje výrobu. Podle požadovaných termínů na materiál do výroby provede bilanční porovnání, prověří skladové zásoby i termíny a množství již otevřených nákupních objednávek. V případě, že bude materiál ve firmě nedostupný, systém generuje požadavek na nákup. Umí průběžně termínově i množstvím synchronizovat obchod, výrobu a sklad s nákupem,“ doplnil obchodní ředitel dodavatelské firmy Milan Hruška.
Výhodami jsou rychlost implementace, modularita, která umožňuje nasadit pouze dílčí funkčnost bez nutnosti implementovat celý robustní systém, uživatelská jednoduchost i potenciál dalšího rozvoje.
Aktuality